MÜÜGITINGIMUSED KALMAJAKA E-POEST OSTMISEL

1.        Üldsätted

1.1  Kalamajakas OÜ (re. koodiga 11030441 )  juriidiline aadress Pilliroo tee 13a, Papsaare küla, Pärnu linn 88317 on tootmise ja kaubandusega tegelev ettevõte, kes müüb veebikeskkonnas aadressil www.kalamajakas.ee , värskeid ja külmutatud kalu ja mereande. (edaspidi Müüja)

1.2  Käesolevas veebipoe Kalamajakas müügitingimustes (edaspidi tingimused) on ostjana käsitletud isikut, kes on end registreerinud www.kalamajakas.ee veebikeskkonnas püsikliendiks või nö külaliseks ning soovib osta Kalamajakas OÜ tooteid (edaspidi Ostja).

1.3 Tingimustega kehtestatakse Ostja ja Müüja õigused ja kohustused, toodete ostu-müügi, tasumise, kohaletoimetamise ja tagastamise tingimused ja kord ning muud sätted.

1.4  Ostu sooritamisel nõustub Ostja tingimustes sätestatuga.

1.5 Müüjal on õigus tingimusi igal ajal muuta, täiendada ja parandada.

1.6  Tingimused kehtivad kuni uute tingimuste vastuvõtmiseni, mille Müüja teeb teatavaks www.kalamajakas.ee lehel. Ostja ja Müüja vahelisele õigussuhtele kohalduvad Ostja poolt ostu sooritamise ajal kehtinud tingimused.

1.7  Tingimused on kättesaadavad Kalamajaka kodulehel.

1.8 E-poe klienditeeninduse kontaktandmed on telefon: +372 5697 9340 või e-post: epood@kalamajakas.ee. E-poe klienditeenindus töötab E-R 8.00-16.30.

2.        Toode ja hind

2.1  Toodete kirjelduste juures olevad pildid on illustratiivsed ning toote väljanägemine ei pruugi vastata 100% pildilolevale.

2.2 Müüja tagab, et Ostjale tarnitav kaup säilib minimaalselt kaks päeva pärast tellimuse komplekteerimist.

2.3 Jahutatud toodete hoiustamistemperatuur on 0° kuni 4°c, külmutatud tooteid säilitada -18°c ja suitsutatud tooteid säilitada temperatuuril 0° kuni 5°c

2.4  Toodete müügihinnad on Kalamajakal veebikeskkonnas kilohinna põhiselt ja tellimustes märgitud eurodes (€). Kõik eraisiku müügihinnad sisaldavad käibemaksu ja ärikliendi hinnad on e-poes nähtaval ilma käimemaksuta. Käibemaks lisandub ärikliendile nähtavaks ostukorvile minnes.

2.5  Toodetele kehtivad müügihinnad, mis on avaldatud Kalamajaka veebikeskkonnas ostu sooritamise hetkel.

2.6  Müüjal on õigus määrata toote vähim ( nn kaalusamm) mida Ostjal on võimalik tellimusega osta.

2.7  Kaalutoodete müümisel ( näiteks terve kala ) võib toodete lõplik hind tellimisel muutuda. See tähendab, et Müüjal võib kujuneda kaalutoote komplekteerimisel lõplik hind vastavalt tegelikule kaalule.

2.8  Kui tellitud toode on otsas, siis Ostjaga võetakse ühendust, et leida talle sobiv lahendus. Kas tellimuse kuupäev lükatakse edasi kauba saabumiseni, asendatakse toode või tellimus tühistatakse mõlema osapoole kokkuleppel.

2.9 Vastavalt Võlaõigusseaduse (edaspidi VÕS) § 53 lg 4 punkti 4 kohaselt puudub 14-päevane taganemisõigus sellistel toodetel, mis riknevad või vananevad kiiresti.

2.10 Tellitud Toodete hinnale lisandub transporditasu alljärgnevalt:

Kohaletoimetamine Pärnu Turule (aadressil Suur-Sepa 18, Pärnu 80018 ) ja Balti Jaama turule, Kalasaali (Kopli 1, Tallinn, 10412) olenemata Tellimuse maksumusest – 0,00 eurot.

Tellimused mis on esitatud meie tarnepiirkondadest väljaspool on transpordi kulu kokkuleppel.

Avastame Eestimaad “Kalamajakas Ratastel” müügipunktides on transpordi kulu – 0,00 eurot.

                        Tellimused, mis on tellitud smartposti pakiautomaati (surströmming konservid) –

                        vastavalt  itella  smartposti hinnakirjale. Transpordi tasu tuleb tasuda kliendil pakiautomaadis.

Tellimused mis on esitatud reedel, laupäev või pühapäev komplekteeritakse esmaspäeval.

Tellitud toodete hinnale lisandub transporditasu 6,89 eurot, juhul kui tellimuse maksumus on alla 100 euro (rakendub linnade siseselt – Tallinn, Pärnu, Tartu, Viljandi). Tellimused mille maksumus algab 100 eurost, transpordi tasu ei lisandu eelmärgitud piirkondades. Tellimustele, mille tarned jäävad eeltoodud piirkondadest välja, rakendub veoteenus 6,89 eur + kilometraazipõhine tasu 0,60 eur/km.

3.    Ostu sooritamine

3.1  Ostu sooritamiseks tuleb Kalamajaka veebikeskkonnas esitada tellimus.

3.2  Tellimuse esitamiseks tuleb sobivad tooted lisada ostukorvi ja vajutada nupule „Vormista ost“.

3.3 Ostjal tuleb valida, kas registreerub püsikliendiks/ärikliendiks või esitab tellimuse kui külaline.

3.4 Seejärel tuleb Ostjal sisestada tellimuse kohaletoimetamise aadress või valida kauba kättesaamise kohaks Kalamajakale kuuluv müügipunkt. Pärnu Turg ( Suur-Sepa 18, Pärnu 80018 ), Balti Jaama turg, Kalasaal (Kopli 1, Tallinn, 10412) või “Kalamajakas ratastel” müügipunktid. Sellisel juhul tuleb märkustesse lisada müügipunkt nt. Elva ja kohaletoimetamiseks valida “Kalamajakas Ratastel” – 0.00 eurot transport.

3.5 Tellimuse kinnitamiseks tuleb Ostjal e-mail’ile kinnituskiri. Tellimus vormistatakse komplekteerimisse ja pärast kauba komplekteerimist edastatakse Teile arve e-mailile koos tasumisele kuuluva summaga. Arve tuleb tasuda ennem kauba kohale toimetamist Müüja poolt. Kui Müüja poolt ei ole saadetud otsest pangalingiga ühendatud URL linki, tuleb saada ülekande maksekorraldus e-mailile epood@kalamajakas.ee

3.6  Tellimuse arve saatmisega Ostja e-posti aadressile loetakse müügileping (edaspidi Leping) Ostja ja Müüja vahel sõlmituks.

3.7  Püsikliendiks registreerunud Ostja koostatud tellimused ja teostatud ostud on leitavad www.kalamajakas.ee veebikeskkonnas „Ostude ajalugu“ alt.

4.   Toodete kättetoimetamine ja üleandmine

4.1 Müüja tarnib tooted Pärnus ja selle lähiümbrusesse esmaspäevast reedeni. Tallinnasse toimuvad tarned teisipäevast reedeni ning Tartusse ja Viljandisse kaks korda nädalas – teisipäeval ja neljapäeval.

Tooteid toimetatakse kätte Pärnus E-R 09:00 – 16:00, Tallinn T-R 08:00 – 14:00,  Viljandi/Tartu T ja N 11:00 – 20:00

4.2 Tellimuse kättetoimetamise kuupäeva ja ajavahemiku eelistuse saab Ostja avaldada enne ostu sooritamist www.kalamajakas.ee veebikeskkonnas märkuste lahtris. Märkuste lahtrisse saab Ostja lisada täiendavat infot kontaktivaba toodete üleandmise korraldamiseks.

4.3   Müüja toimetab tooted Ostjale tellimuses märgitud aadressil kokkulepitud päeval ja ajavahemikul +/- kaks tundi. Ostja kohustub tagama toodete vastuvõtmise tellimuses märgitud ajavahemikul. Kui müüjal peaks tekkima kauba õigeaegselt kohaletoimetamiseks komplikatsioone on Ta kohustatud sellest Ostjat teavitama. Sellisel juhul on Müüja ja Ostja omavaheline kokkulepe, kuidas kaubaga edasi peaks käitlema.

4.4  Enne Ostja asukohta jõudmist võtab Müüja Ostjaga telefoni teel ühendust 15-60 minutit ennem,  teavitades Ostjale asukohta jõudmist.

4.5  Juhul, kui Ostja ei vasta telefonile ja/või ei taga toodete vastuvõtmist Müüja esmakordsel jõudmisel Ostja asukohta või Müüjal ei ole võimalik Ostjale muu Ostja poolse asjaolu tõttu tellituid tooteid kokkulepitud ajal üle anda, on Müüjal õigus jätta tooted Ostjale kätte toimetamata. Sellisel juhul on Ostjal kohustus tasuda Müüjale tellimuse transporditasu summa  mis oli eelnevalt kokkulepitud. Kokkulepitud summat ei tagastata Ostjale.

Kohale toimetamata kaup Tallinna piires jäetakse Kalamajakale kuuluvasse  Balti Jaama turu poodi 1 tööpäevaks, mis annab võimaluse kliendile kaubale ise järgi minna. Pärnu/ Tartu ja Viljandi linnades tehtud tellimused saadetakse tagasi Kalamajakale kuuluvasse tootmisse. Kui klient on kauba eest tasunud, kuid ei lähe kaubale järele tagastatakse talle toodetele kuuluv müühindade summa 14 tööpäea jooksul. Transpordi kulu jääb Müüjale.

4.6   Tellimuse üleandmisel Müüja poolt Ostjale kohustub Ostja kontrollima kättetoimetatud toodete vastavust arvele. Tellimusele mittevastavused kohustub Ostja märkima saatelehele, mis jääb Müüja kätte. Vastasel juhul loetakse tellimus nõuetekohaselt täidetuks.

4.7. Kui tarnekohaks on valitud Kalamajaka Pärnu turu või Balti Jaama turu pood, siis täidetakse Tellimus 1-7 tööpäeva jooksul vastavalt kauba olemas olule. Kui klient soovib toodet kätte saada mõnel teisel päeval, siis tuleb see märkida tellimuse esitamisel või leppida Müüjaga eraldi kokku. Ostjal on võimalik tooted kätte saada Pärnu või Balti Jaama turu poodide lahtiolekuaegadel.

Müüja edastab Ostjale teate pärast seda, kui tooted on komplekteeritud ja üleandmiseks valmis. Sellega, kui Müüja on Ostjat teavitanud toodete komplekteerimisest ja kättesaadavaks tegemisest, on Müüja täitnud oma kohustuse anda kaup Ostjale üle. Kaupluses hoitakse komplekteeritud toodet 1 päev peale tellimuse komplekteerimist ja kui Ostja selle aja jooksul pole toodetele järgi tulnud, siis Tellimus tühistatakse ning ostusummat ei tagastata.

4.8 Toodete kahjustumise või kadumise risk läheb üle kliendile alates toodete kättesaamisest või Ostja poolt vastuvõtuviivitusse sattumise hetkest.

5.    Tellimuse tühistamine ja Lepingust taganemine

5.1  Tulenevalt võlaõigusseaduse (edaspidi VÕS) § 53 lõike 4 punktidest 4 ja 41 ei kohaldu Tellimusest taganemise 14-päevane õigus:

5.1.1 sellise asja üleandmisel, mis rikneb või vananeb kiiresti;

5.1.2 sellise suletud pakendis asja üleandmisel, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ja kui see on pärast kohaletoimetamist avatud;

5.2 Ostjal on õigus Tellimusest taganeda hiljemalt toodete kättetoimetamisele eelneva päeva kella 23.59-ni. Avaldus Tellimusest taganemiseks tuleb esitada aadressile epood@kalamajakas . Sellisel juhul tagastatakse Ostjale tema poolt tasutud Tellimuse maksumus.

6.   Pretensioonide esitamine

6.1 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 1 päeva jooksul Müüja poole, saates e-kirja Tellimuse numbri ja probleemi kirjeldusega aadressile kalamajakas@kalamajakas.ee/ epood@kalamajakas.ee või helistades telefonil: +372 5697 9340.

6.2 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast toodete üleandmist ostjale (nt Ostja poolt hoiustamistemperatuuride rikkumisest tingitud toodete riknemine).

6.3 Kui Müüjalt ostetud tootel on olulised tootmise või transpordi käigus tekkinud puudused, mida Müüja aktsepteerib, siis Müüja tagastab Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

6.4 Müüja vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis kolme tööpäeva jooksul.

6.5 Vastavalt Võlaõigusseaduse (edaspidi VÕS) § 53 lg 4 punkti 4 kohaselt puudub 14-päevane taganemisõigus sellistel toodetel, mis riknevad või vananevad kiiresti.

6.6 Müüja ja Ostja vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Ostjal õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse.

7.   Vastutus

7.1  Müüja ja Ostja vastutavad teineteise eest tingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

7.2  Ostja vastutab registreerimisvormis esitatud andmete õigsuse eest. Kui Ostja esitab registreerimisvormis valeandmeid, ei vastuta Müüja sellest tingitud tagajärgede eest, samuti on Müüjal õigus nõuda Ostjalt kahju hüvitamist.

7.3  Ostja vastutab www.kalamajakas.ee veebikeskkonda sisselogimiseks vajaliku kasutajatunnuse ja salasõna turvalise kasutamise eest ja hoidub selle levitamisest. Ostja kohustub tagama, et tema kasutajatunnus ja salasõna ei satu kolmandate isikute valdusesse. Juhul, kui Ostjal on kahtlus, et tema sisselogimise andmed on sattunud kolmanda isiku valdusesse, kohustub Ostja sellest teavitama Müüjat ja oma salasõna koheselt ära muutma. Juhul, kui Ostja ei teavita viivitamatult Müüjat andmete võimalikust kuritarvitamisest, ei vastuta Müüja kahju eest, mis võib tekkida Ostjale kolmandate isikute valdusesse sattunud sisselogimise andmete kasutamisest.

8.   Vääramatu jõud

8.1  Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või toodete kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toodete kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood Kalamajakas ei saanud mõjutada või ette näha (force majeure).

9.    Kliendi isikuandmete töötlemine

9.1.  Müüja kasutab kliendi isikuandmeid järgmistel eesmärkidel:

–  esitatud tellimuse täitmine;

–  kliendiga suhtlemine;

–  kliendi päringutele vastamine;

–  tarbijaharjumuste uurimine ja Püsiklientidele näiteks nende peamiste toodete kohta soodustuste pakkumine.

–  müügistatistika koostamine;

–  veebipoe teenuste haldamine, arendamine, parendamine.

9.2. Müüjal on õigus püsikliendiks registreerinud isiku andmete põhjal teostada analüüsi, et paremini mõista tarbijate ootusi, pakkuda kliendi soovidele vastavaid tooteid ja teenuseid ning teostada paremini otseturundustegevusi. Püsikliendiks registreerinud isiku andmete töötlemisel need pseudonümiseeritakse juhul, kui andmete töötlemise viis ja eesmärk seda võimaldavad. Müüja ei kujunda teostatud analüüside põhjal Ostja suhtes mingeid õiguslikku tähendust omavaid otsuseid.

9.3. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi Ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Juhul, kui Ostja ei ole nõustunud otsepostituse teadete saamisega, ei edastata Ostjale ka personaliseeritud pakkumisi.

9.4. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või toodete kohaletoimetamiseks. Eelnimetatud isikuandmete kasutamise nõusolekut ei saa tagasi võtta tagasiulatuvalt.

9.5 Juhul, kui Ostja leiab, et Müüja teenuse osutamisel rikutakse isikuandmete töötlemisel Ostja õiguseid, on Ostjal õigus küsida täiendavat informatsiooni Müüjalt e-kirja teel epood@kalamajakas.ee.